Lieve dames & klanten van FashionMusthaves ,
We willen jullie graag op deze wijze meer informatie geven over (veel) vragen die we momenteel ontvangen en reacties die we krijgen. We voelen ons enorm verantwoordelijk voor iedere vraag en vinden het ook méér dan vervelend dat we niet binnen 24 uur een reactie kunnen geven.
Graag starten we met het feit, dat we er echt-alles-aan-doen om jouw vraag zo mogelijk te beantwoorden!! Waarbij momenteel niet alleen de klantenservice dames jouw vragen beantwoorden maar het gehele team van FashionMusthaves.
Tevens ontvangen we heel veel vragen waarom wij verhuisd zijn? Wij willen alléén het allerbeste voor onze klanten, helaas kon het (oude) distributiecentrum waar wij bij zaten dit niet verwezenlijken. Dit is mede de reden geweest van ons vertrek naar een nieuw distributiecentrum die aan al onze wensen kan voldoen en waarbij we meer/ nieuwe en betere service kunnen aanbieden (hierover later meer ;-))
Géén vertragingen:
- Alle bestellingen/reguliere bestellingen die worden geplaatst, worden uiteraard als normaal (voor 23.30 uur = morgen in huis) verzonden m.u.v. preorders
- Alle retouren/ruilingen die verzonden zijn naar het nieuwe distributiecentrum worden allen op tijd verwerkt
Vertraging:
- Reactietijd duurt momenteel langer als dat je van ons mag verwachten (wij verwachten in de week van 13 juli -17 juli weer volledig bij te zijn)
- Retouren die verzonden zijn naar het oude distributiecentrum wordt momenteel nog hard aan gewerkt (wij verwachten in de week van 13 juli -17 juli weer volledig bij te zijn)
- Ik heb nog geen antwoord ontvangen op mijn vraag? Heb je ons reeds gemaild? Of wil je ons mailen? Je ontvangt altijd een antwoord van ons! Ondanks dit momenteel langer duurt. Wij adviseren dan ook indien je ons gemaild hebt, niet nogmaals dezelfde vraag/situatie te mailen. Dit omdat wij alle berichten op chronologische volgorde beantwoorden, dat wil zeggen dat wij alle ''oudere'' e-mails als eerste beantwoorden. Indien je ons nogmaals mailt zal jouw vraag gezien worden als nieuw en hierdoor onderaan komen te staan.
- Ik heb mijn pakketje geretourneerd maar deze is nog niet verwerkt/of heb nog geen bevestiging ontvangen?
* Geen zorgen, alle pakketjes die retour gestuurd zijn verwerken wij uiteraard allemaal netjes. Indien je hebt gekozen voor ''achteraf betalen'' en je ontvangt hier herinneringen van? Don't worry! Zodra we jouw vraag/retour verwerken zorgen wij dat het geregeld wordt.
Houd jouw track&trace code goed in de gaten alvorens je contact met ons op neemt. Indien je ziet dat deze nog niet is afgeleverd kunnen wij ook niets anders dan even wachten tot jouw pakketje retour is gekomen bij ons. Zodra deze wel is afgeleverd zal deze verwerkt gaan worden (circa 2-3 dagen) hierna ontvang je een retoursbevestiging, na deze bevestiging zullen wij het bedrag binnen 7 dagen verwerken/crediteren.
* Alle retouren die retour gestuurd zijn naar ons nieuwe distributiecentrum worden binnen 2-3 dagen verwerkt waarvan je ook een bevestiging ontvangt (helaas hebben div. dames deze niet ontvangen waarbij uiteraard wel alles netjes verwerkt wordt. De software werkt inmiddels weer perfect dus ontvangt iedereen weer een bevestiging, zoals het hoort )
* Heb je jouw retour gestuurd naar het oude distributiecentrum? Dan zorgen wij ervoor dat dit pakketje as soon as possible verzonden wordt naar het nieuwe distributiecentrum. Je begrijpt dat hier extra dagen tussen zitten en hierdoor het langer duurt voordat we jouw retour kunnen verwerken.
- Ik wil graag iets ruilen, wanneer wordt dit in orde gemaakt?
* Don't worry! Vanaf nu gaat dit proces weer zoals je van ons gewend bent! (vanaf het moment dat je de retour-bevestiging hebt ontvangen)
- Ik wil mijn pakketje retourneren maar heb geen pakbon van jullie ontvangen, klopt dit? Wat is nu mijn ordernummer?
* Klopt, vanaf nu versturen wij geen pakbonnen meer mee in bestellingen en houden we alles zoveel mogelijk digitaal (een stuk beter voor het milieu;-)) Jouw ordernummer vindt je in de bestelbevestiging en/of, track&trace code email. Met dit ordernummer kun je jouw retour aanmelden zoals op de website staat vermeld. Klik op de retour button, vul hier jouw ordernummer in en jouw e-mailadres die je hebt gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling en volg vervolgens de stappen. Ook zijn de retour kosten lager en kun je direct na betaling van de retour kosten een label afdrukken, plak dit op jouw pakketje en stuur jouw pakketje retour. Bewaar altijd de track&trace code. Let op, jouw bestelbevestiging kan ook in de spambox terecht zijn gekomen.
- Ik heb een bestelling geplaatst maar mijn pakketje is nog niet binnen? Hoe kan dit?
* Indien je een preorder item besteld, wordt het pakketje altijd automatisch verzonden zodra alle goederen in jouw bestelling op voorraad zijn dus ook de preorder musthave(s).
* Helaas hebben ook wij moeten ondervinden dat een aantal producten vertraging hadden opgelopen. Door de enorme drukte hebben wij deze klanten niet direct kunnen informeren, excuses voor het ongemak. Vanaf nu kun je ervan uitgaan dat indien een product vertraging oploopt dat je hierover geïnformeerd wordt en waarbij jouw pakketje vervolgens een aantal dagen later verzonden wordt.
* Het is mogelijk (zeer kleine kans) dat een item is uitverkocht geraakt tijdens het bestelproces, waarbij jouw pakketje nog op ''hold'' staat en niet verzonden kan worden. Wij nemen in dit geval met spoed contact met je op met de vraag wat jouw wensen zijn en zullen ervoor zorgen dat de overige items direct verzonden worden.
Ik lees diverse berichten en twijfel hierdoor of ik wel veilig een bestelling kan plaatsen?
* NATUURLIJK! Op voorraad = vandaag besteld en morgen in huis! M.u.v. preorder musthaves. Heb/had je andere vragen gesteld hoe je items kunt combineren, musthaves- producten weer terug komen of heb je een klacht? Ook deze worden uiteraard beantwoord! We verwachten in de week van 13 juli -17 juli volledig bij te zijn! ♪ We lezen diverse berichten die niet passen en aansluiten bij FashionMusthaves en dat maakt ons echt verdrietig...Wij doen er alles aan om diverse situaties te voorkomen ook tijdens de grote verhuizing, helaas zijn er diverse problemen ontstaan buiten onze macht... waarvan wij uiteraard alle verantwoordelijkheid dragen en dit ten alle tijden gaan oplossen.
Wij hopen oprecht dat we jullie via deze manier meer inzage hebben kunnen geven en hopen op begrip van jullie.
Met vriendelijke groet,
Team FashionMusthaves & Sabrina